loading...
کانون مهدویت فارابی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mirabi در تاریخ 1392/11/19 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

سلام این سایت به مطالب زیادی نیاز دارد من هم کمکی به این سایت میکنم ممنونشکلک
پاسخ : داداش شما توی مدرسه فارابی هستی؟ اگه هستی مطالبی که داری رو برای من بیار و من با فلش ازت میگیرم و با اسم خودت توی وبلاگ میزارم. ? OK

این نظر توسط محمدحسبن علی انداقی در تاریخ 1392/11/06 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

شکلکسلام سایت خیلی خوبی دارید
پاسخ : قربونت علی جان

این نظر توسط amirali در تاریخ 1392/11/03 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ممنون ب وبم سر ظدی من هرشب اپم بهم سر بزن وب قشنگی داریشکلک
پاسخ : قربونت داداش، من از وبلاگت خیلی خوشم اومد، امیدوارم موفق باشی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد دبیرستان متعالی فارابی چگونه بوده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 22,125
  • کدهای اختصاصی